dinsdag 5 augustus 2014

Bister

Een nieuw experiment. 

Ik heb voor het eerst met "bister" gespeeld. Omdat ik nog niet precies weet hoeveel korrels ik op het papier (in dit geval aquarelpapier) moet strooien en hoeveel water ik daarover moet sprayen, is de kleur aan de bovenzijde van de label vrij egaal uitgelopen.



Nadat ik de Fashionista dames van Stampinback kit 146 op de achtergrond heb gestempeld, ben ik met chloor de armen, de benen en het gezicht een beetje gaan ontkleuren. Erg leuk...  er blijft huidskleur over!! De kleding heb ik met Distress inkt iets meer kleur gegeven.

Het rokje op de paspop is een idee van MemoryBox. Hiervoor heb ik de mal "brea ornament" gebruikt. Het strikje is met klei gemaakt.

Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Crealiefs, Caroline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline