vrijdag 12 september 2014

Honeybee

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers. Ik vind het erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!

Het idee van de ringen voorop deze kaart zag ik bij Anita Izendoorn.




Uit de voorkant van de kaart heb ik eerst een cirkel gesneden. Hierop heb ik een verjaardagswens gestempeld. Daarna heb ik aan de boven- en onderzijde van de kaart de bloemenrand gestempeld en de randen met distress inkt bewerkt. 

De cirkel met de wens heb ik vervolgens binnenin de kaart geplakt. Van een grotere cirkel heb ik een soort lijstje gemaakt. Tussen het lijstje en de basiskaart heb ik de ringen geplakt.

De honeybee is uit wit papier gesneden en op kleur gebracht met distress inkt.

Tot een volgende keer!

Crealiefs, Caroline

Stampinback: bloemenrand kit 148
Memory Box: large ringlets
Tim Holtz: layered bee
Distress inkt: mustard seed, broken China, shabby shutters en vintage photo





1 opmerking:

  1. Heel mooi, de honeybee is prachtig gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline