maandag 17 november 2014

Happy birthday

Dit cadeau-/fotoboekje heb ik van kraft papier gemaakt voor de verjaardag van een man.



Ik heb 2 stukken papier gesneden van 13 x 27 cm. Dit heb ik gerild op 13 en 14 cm, waardoor de rug van het boekje ontstaat. Alle zijden zijn beplakt met scrap papier. 


Bij 2 pagina's heb ik de bovenzijde van het scrap papier niet vastgeplakt. In de opening die zo ontstaat, heb ik een label met cadeaukaart geschoven.


In het envelopje zit ook nog een foto van de hond.



Alvast voorpret voor de geplande vakantie.



De achterzijde van het boekje.

Het was veel werk, maar heel erg leuk om te maken. De jarige was blij met zijn cadeautje en daar doen we het tenslotte allemaal voor!

Groetjes, Caroline



1 opmerking:

  1. supermooi Caroline,
    wat een geweldig boekje, ook leuk met de extra labels, erg mooi gemaakt !
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline