woensdag 31 december 2014

Brandgevaar

Hallo allemaal,

Ik kan weer een paar nieuwe volgers van harte welkom heten. Erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!

De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met Copic markers. 
De vlaggetjes van Noor! Design (6002/0277) hebben een heel handig perforatie randje. Ik heb ze in rood en wit uitgesneden en de witte langs het randje afgescheurd en bovenop de rode basis gelegd. 



Ook de stempel "brandgevaar" is van Noor! Design (6410/0013) en erg toepasselijk op deze Abraham kaart.

Een hele fijne jaarwisseling en voor 2015 veel gezondheid, liefde, geluk en creativiteit gewenst!

Liefs, Caroline


2 opmerkingen:

  1. Leuk kaart voor een jarige Abraham.
    gave digi, leuke vlaggenlijn met PSV (mijn favoriete club)\
    fijne jaarwisseling,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker mannelijk!!!
    Fijne jaarwisseling, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline