woensdag 10 december 2014

Eekhoorn

Hallo allemaal,

Leuk, ik heb er weer een volger bij. Welkom Gina!

De afbeelding op deze kaart is afkomstig van een kerstkaart die ik een aantal jaren geleden ontving. Ik vond de eekhoorn zo mooi dat ik er nu zelf een kaart mee heb gemaakt.



Het ovaal van Marianne Design (LR0240) heb ik uitgesneden uit wit papier. Vervolgens heb ik de mal op groen papier gelegd en dit alleen geƫmbost. De buitenrand heb ik uitgeknipt en onder het witte uitgesneden ovaal geplakt.

De strik van Creative Expressions heb ik ook eerst uit wit gesneden en daarna het groene papier langs de buitenrand van de mal uitgesneden. De kaarsjes van Noor!Design heb ik bewerkt met structuurpasta, zodat het lijkt of er kaarsvet vanaf loopt. 

Met de tak en hulstblaadjes van Memorybox en de kleine takjes (pons van Martha Stewart) heb ik een kerststukje gemaakt.

Crealiefs, Caroline


3 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline,
    leuk om het plaatje te recyclen, hele mooie kaart!
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he, ik doe dat ook wel eens: kaarten recyclen hihi! Je hebt er een hele mooie nieuwe kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die eekhoorn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline