woensdag 17 december 2014

IJspegels

Hoi allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor lieve vrienden!





Ik heb papier van 13,5 x 27 cm gerild op 6,7 en op 20,2 cm en beide zijden naar het midden gevouwen. De cirkel heb ik alleen op de linkerzijde geplakt.

De dennenappels van Marianne Design heb ik bewerkt met distress inkt gathered twigs toen ze nog in de mal zaten. Daarna heb ik de hele dennenappel licht bewerkt met deze inkt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart!

Crealiefs, Caroline

Dennenappels en tak: Marianne Design LR0286
Kleine takjes: pons Martha Stewart
IJspegels: Noor! Design 6002/2036
Cirkel: Spellbinders splendid circles S4-354
Afbeelding: Mattie de Bruine
Achtergrondpapier: Joy! Crafts winter wonderland

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline