zondag 28 december 2014

Merci

Hallo allemaal,

Ik heb ze al op meer sites voorbij zien komen. De cadeaudoosjes met Merci. Ook ik heb een paar doosjes gemaakt die ik met Kerstmis aan vrienden heb gegeven.




Voor 4 Merci reepjes heb ik papier gesneden van 11 x 11 cm. 
Dit ril je op 1,5 cm. 
Op de vier hoeken knip je het papier tot de 1,5 cm in en vouwt het flapje naar binnen, zodat je het doosje kunt maken.


De omslag maak je met papier van 27 x 9 cm. 
Dit ril je op 8 - 9,5 - 18,5 en 20 cm.
Dan beplak je de binnenkant en de twee voorzijden met design papier. 


Voor het design papier heb je nodig:
2 x    8,4 x 7,4 cm
2 x    8,4 x 6,4 cm
2 x    8,4 x 1,0 cm



De voorzijde versier je zoals je zelf mooi vindt. 

Zo krijg je een leuk persoonlijk cadeautje waar iedereen blij mee is!

Crealiefs, Caroline


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan ! Dank je wel voor de uitleg! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige doosjes zijn het geworden,
    ik vind de 2de echt prachtig van kleur, fijn dat je de maten er bij zet, dan kan ik het ook eens proberen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je doosjes zien er erg leuk uit, bedankt voor de maten, ik ga het zeker ook eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline