maandag 18 mei 2015

Letterpress

Hallo blogmaatjes,

Voor iemand die binnenkort een operatie moet ondergaan, heb ik deze opkikker gemaakt. 

Ik heb een stuk papier van 13,5 x 13,5 cm diagonaal gevouwen. Papier van 12,5 x 12,5 cm heb ik diagonaal doorgesneden. Dit heb ik met de letterpress techniek bewerkt.
Voor deze techniek beïnkt je een embossingstencil aan één zijde en je legt het papier op de andere zijde. Klap je stencil dicht en draai het door je stansmachine. Het geeft een geweldig effect op het papier. Helaas kreeg ik dat niet zo duidelijk vastgelegd op de foto.


Daarna heb ik een cirkel en een cirkel met schulprand van Spellbinders gesneden en onder de 3d afbeelding geplakt. 

Wat takjes van Creative Expressions en een banner van Noor! Design met daarop de tekst maakt de kaart compleet.

Crealiefs, Caroline


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart zeg! En wat heb je een leuke techniek gebruikt!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje Caroline ... Leuk zeg de techniek de embossing ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten maak je!!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk modelletje heb j gemaakt Caroline,
    mooi plaatje heb je gebruikt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kaartje. Leuk die embossingtechniek....zou ik ook eens moeten proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuke techniek heb je uitgelegd, ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor en een fijne zomer gewenst...long time :)

    Warme Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart ziet er weer prachtig uit.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg,je ziet het inderdaad niet goed op de foto helaas.
    Mezelf eens in verdiepen. Je kaartje is erg mooi geworden,zal de patiënt goed doen! Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline