woensdag 9 september 2015

Herfst

Hallo allemaal,

Allereerst enorm bedankt voor al jullie lieve reacties en likes op mijn kaarten! 

Hoewel het zonnetje hier uitbundig schijnt, heb ik vandaag een herfstkaart voor jullie. Deze kaart is voor een andere jarige vriendin! Ook zij heeft de kaart inmiddels ontvangen!


Voor de achtergrond heb ik wit papier gekleurd met distress inkt. De afbeelding van Marianne Design past mooi bij deze achtergrond en het seizoen dat binnenkort begint.


Daarna heb ik met de blaadjes stempel uit de set Autumn van Noor! Design de randen van het papier bestempeld. Ook de tekst komt uit deze set.


De paddenstoelen van Marianne Design en Noor! Design zorgen voor een echt herfst tafereel.


Gefeliciteerd is een stans van Joy! Crafts.

Nog een hele fijne dag!

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline! Heerlijk die herfstkleuren....

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe de kleur van de achtergrond verloopt! En even nog geen herfst ajb; tis zo lekker met het zonnetje... Maar ik heb ook alles klaarliggen voor de 1e herfstkaart :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je achtergrond is super op deze mooie herfstkaart,
    leuk zijn de paddenstoelen en de border,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk modelletje en heel knap dat je zo jouw eigen designpapier maakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende herfstkaart!
    Prachtig van kleur.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterende kaart, prachtige herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline