maandag 7 september 2015

Puntzakje

Hallo bloggers,

Nog een kaart die op de beurs te zien was.



Ik heb Bille's circle van Joy! Crafts uitgesneden en opgerold tot een puntzakje.

De roosjes heb ik van papier gemaakt en deze met wat takjes in en op het zakje geplakt. Het scrap papier is van Studio Light.




Op 24 september om 10:00 uur geef ik een workshop bij De Hobbytafel. We gaan spelen met inkt en stencils. Hier kun je alvast een stukje van de kaart zien die je dan kunt maken.




Crealiefs, Caroline

4 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee, om zo een puntzakje te maken, prachtige roos en papier,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Caroline ... ik heb het kaartje in het echt gezien ... geweldig mooi is het en zo'n prachtig papier ...
    Heel veel succes met de workshop ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline