zondag 25 oktober 2015

Nordic Christmas

Hallo allemaal,

Met de stempel Santa's delivery van Crafters Companion heb ik deze CAS kaarten gemaakt.

Nadat ik had gestempeld en ingekleurd met Copic markers heb ik alles uitgeknipt en op de kaart geplakt. Helaas zijn de ijskristallen die ik op de boompjes heb aangebracht niet goed te zien op de foto!


Bij de tweede kaart heb ik rechtstreeks op de kaart gestempeld, daarna een masker aangebracht en opnieuw gestempeld. Ook hier ingekleurd met Copic markers.


Een fijne zondag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Caroline,
    het is echt een mooie stempel..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijna hetzelfde en toch een heel ander effect.
    2 prachtige kaarten Caroline.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Heerlijke CAS-kaarten; niet zo traditioneel, maar wel warm! Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje, grappig stemepltje!!
    XX Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Caroline super leuke Cas-kaartjes ...
    De labeltjes van je vorige post vind ik ook super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt superleuk geworden zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe kaartjes Caroline! Mooi stempelwerk! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline