woensdag 17 februari 2016

Balen

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, felicitaties en beterschapswensen!
De griep is bijna voorbij, maar mijn energie is nog lang niet terug. Dat komt ook wel weer in orde. Met de inspiratie zit het in ieder geval goed en mijn vingers jeuken om aan de slag te gaan.

Helaas heeft nu onze computer de kuren (misschien ook een griepje te pakken...) en kan ik dus nog niet een 'echt' blogbericht plaatsen. Want de foto's staan natuurlijk op die computer hè! Echt enorm balen en dat is nog zacht uitgedrukt.

Ik hoop snel weer iets leuks te kunnen plaatsen en jullie creaties te kunnen bekijken.

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. o ik weet wat het is Caroline, hoop dat het binnenkort gemaakt is, succes ermee.
    maar in ieder geval fijn dat je bijna beter bent.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las net dat je ziekjes was....heel vervelend, maar gelukkig alweer aan de beterende hand. Ik hoop dat je PC het snel weer doet. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, oei Caroline, nog veel beterschap en hopelijk mag je energie snel terug komen en zijn ook de computer problemen snel van de baan. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het alweer wat beter gaat!
    Nu die PC nog door de griep heen en je kunt weer langzaam snelheid gaan maken :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst wilik je heel veel beterschap toewensen.
    En dan hoop ik voor je dat het PC probleem snel is opgelost.
    Ik weet hoezeer dat idd balen is.
    Afgelopen zomer hebben wij een computer crash gehad.
    Je bent dan helemaal onthand. Vervelend hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline,
    Idd dat is balen als een computer zijn kuren krijgt ...
    Gelukkig is het met jou al veel beter .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline