maandag 1 februari 2016

Goede reis

Hallo blogmaatjes,

Een nieuwe week is begonnen en omdat het zo'n slecht weer was het afgelopen weekend, heb ik heerlijk geknutseld!

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die voor 5 maanden naar de Filipijnen vertrekt.



De afbeelding en het papier is van Amy Design. Het design papier aan de rechterzijde is gesneden met de stans mixed media van Sizzix en de randen zijn bewerkt met inkt. 



Op de vouw aan de binnenzijde heb ik een kaart van de Filipijnen geplakt.

Crealiefs, Caroline


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Caroline !
    Een erg goed idee om van het slechte weer te profiteren om lekker te knutselen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart heb je gemaakt, de mixed media stans is erg leuk, heb deze set ook gekocht..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Caroline, mooi zacht blauw!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is het geworden Caroline - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Caroline! Mooi model weer en de Mixed Media stans had ik nog niet eerder gezien. Het stort hier maar ik vind dat zo gezellig hihi. Heerlijk weer om gezellig binnen te knutselen ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap kaartje weer Caroline. Leuk de mixed media stans en dan een kaart van binnen in het kaartje ... echt heel origineel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat origineel dat je de kaart erbij geplakt hebt.
    Een heel leuk detail Caroline.
    Een mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Die MM-stans is echt zo veelzijdig te gebruiken; hier ook weer zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline