vrijdag 15 juli 2016

Silhouet

Hallo allemaal,

Op glad wit papier heb ik een paar kleuren distress inkt gesponst. Daarna met een stencil en een vochtig doekje hier en daar weer wat kleur weggehaald. 



Met zwarte Stazon inkt de cirkels van Indigo Blu gestempeld en met een witte marker accenten hierin aangebracht.

Met een stencil heb ik dit silhouet uit een oud woordenboek gehaald en bewerkt met distress inkt vintage photo en black soot. 



Nadat het op de kaart was geplakt heb ik met black soot een beetje schaduw rond het silhouet aangebracht.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden!

Crealiefs, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Prachtig wat wen mooie techniek met een schitterend eindresultaat!
    Alvast een fijn weekend gewenst, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee ,mooie kaart.
    Als je nog woordenboeken nodig hebt laat het me weten,heb er klaar liggen voor de rommelmarkt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Caroline, mooie kleuren, wat een aparte schitterende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel andere kaart en een hele mooie! Heerlijk die heldere kleuren met dat boekpapier! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie en kunstige kaart Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart en heel mooi, ik vind de figuur uit het boekpapier heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze kaart en wat een leuke techniekjes heb je gebruikt.
    Echt leuk om ook eens te proberen zoiets.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK vind hem heel bijzonder. Zou zelf nooit zoiets bedacht hebben en dus vind ik het knap gedaan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Caroline.Hele mooie techniek.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline