dinsdag 6 december 2016

Schudkaart

Hallo blomaatjes,

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Noor vriendinnendag geweest en heb daar 4 workshops gevolgd, waarvan ik heb genoten. Het was heel erg leuk om kennis te maken met een aantal blogmaatjes!

Het rechthoek en de tandwielen zijn van Joy Crafts. 



Het papier is van Nellie Snellen. In het schudgedeelte zitten pailletten.

Bij de Hobbytafel kunnen jullie zien hoe deze schudkaart open gaat. Er zit namelijk een apart binnenwerk in, maar hiervan heb ik geen foto's.

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Een stoer kaart Caroline. En leuk je zaterdag ontmoet te hebben.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en stoere kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, een schudkaart voor mannen . Die zie je niet vaak! Mooi kleurgebruik. Dat maakt het extra stoer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    hele mooie schudkaart voor een man, ik vind de kleur ook erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke schudkaart Caroline.
    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog en voor je medeleven.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stoere mannenkaart. Altijd een dingetje.
    En leuk je ontmoet te hebben zaterdag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline ,
    Heel mooie schut kaart !!
    Leuk met deze mallen
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en stoere kaart! Mooi dat bruin met zwart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline