donderdag 15 maart 2018

52 weeks - week 11

Hallo blogmaatjes,

Hier ben ik weer met mijn wekelijkse kerstkaart!

Deze emboss folder en stans lagen al vanaf de aankoop (heel wat weken geleden) op mijn bureau om te gebruiken. Gisteren heb ik er dan eindelijk iets mee gemaakt!!!


De sterretjes heb ik op de volle lengte gelaten en alleen de boven- en onderzijde vastgeplakt. Hierdoor staan ze van de kaart af en dat geeft een leuk effect!

Van harte welkom Afke, leuk dat je ook mijn blog volgt! En iedereen weer enorm bedankt voor de lieve reacties op mijn vlinderkaart. 

De kaart is gepost bij 52 weeks to Christmas #11

Nog een fijne donderdag!

Crealiefs, Caroline

Plaatje, folder en stans: Marianne Design
Sterren: Memory Box


27 opmerkingen:

  1. wat een prachtige winterse kaart...
    schitterend hoe je dat goud kleurtje er bij hebt gebruikt,
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Het wordt weer koud dit weekend dus dit kaartje past er wel bij.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Caroline. Leuk dat je je stans en embossingfolder nu hebt gebruikt. Bij mij ligt iets ook wel eens al een tijdje klaar...
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie rustige kerstkaart Caroline. Leuk hoe je die fijne gouden sterrendraadjes hebt verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor deze kaart en leuk dat je nu die mal hebt gebruikt, ik vind hem erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie winterse kaart en deze stans en embossing heb ik ook! Vind ze heerlijk om te gebruiken, passen eigenlijk overal bij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat is wel heel toevallig dat we dezelfde materialen hebben gebruikt voor onze kerstkaart het is ook een mooie mal en jij maakte er een prachtige kaart mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, heel toepasselijk voor het komende (koude) weekend ! Heel mooi met die sterren-mal ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er erg leuk uit ! mooie snijmal heb je hier gebruikt
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Wat een prachtige kerstkaart en een aparte embossingfolder. Wat leuk dat je er dezelfde sterretjes op kon doen, nooit gezien. Het is een beauty .
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige winters kaart !
    Groeten Ineke,
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! De gouden details zijn subtiel aanwezig maar maken het wel af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Caroline, de embossingfolder is zo mooi, en de sterrenrand heb je prachtig verwerkt op deze manier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kerstkaart Caroline!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooi kaart! Ik vind de stans zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie winterse kaart, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, mooie combinatie van materialen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Hoi Caroline, Prachtige kaart ! Prachtig hoe je de sterretjes hebt verwerkt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gedaan met de sterretjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart, heel sfeervol! Goed idee, die sterretjes zo, ga ik onthouden!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is een van mijn favoriete stansen, je kaart is mooi en chique
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kerstkaartje Caroline!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Caroline,

    Wat een mooie kaart! Je hebt die mal van Marianne en de sterretjes wel heel leuk gebruikt.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart Caroline een bedankt voor je hartelijke welkom!
    Fijn weekend.
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel sfeervol en past goed bij vandaag... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een sfeervolle kaart! Top gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline